Blev en....

Riktigt bra dag idag i alla fall, lagom slappar dag. Har bara tagit de lung. Har varit uppe vid 2 olika sjöar idag som jag inte har varit på sen jag vet inte när. Men de va jätte kul att åka dit och titta hur de såg ut. Vovven hade jätte kul, hon älskar att åka ut på äventyr med mig. Så nu e hon JÄTTE trött och de är skönt för hon har väldigt mycket energi. Men de är ju så när man har en unghund.
Snart dags att krypa ner i sängen för en annan med. Klockan är ca 00:30, är ju en dag imorgon med som man ska orka också.
Tjingeling.......

Kommentarer
Postat av: Augustibruden

Grattis i efterskott min älskade vän och blivande tärna ♥

2011-07-09 @ 08:53:30
URL: http://augustibrud.wordpress.com
Postat av: Anonym

Goa underbara du.... <3

2011-07-09 @ 11:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0