De blev...

En kanon dag igår. Fick besök av en gammal vän och sen kom även min bror på besök. Va ute på promenader och även en simtur =0) Så idag måste jag erkänna att jag har träningsvärk ;0) Haha men de kasnke inte är så himla konstigt...

Idag blir de ett litet besök till vetrinären för de är dags att ge 1 års sprutan. Sen får jag se vad dagen erbjuder. Men jag tror inte de blir något bad idag för idag är de inte så varmt ute. Fast de vet man ju aldrig ;0)

Är lite ledsen för att jag inte fick se Metallica live i går på Ullevi, men fick i alla fall se dom på tv. Men de är inte riktigt samma sak. Och jag kom inte till Bluse festivalen som va i Katrineholm heller. Men, men den kommer nästa år igen och då ska jag gå iväg.

Funderar på att försöka åka till Västerås i helgen till Power Big Meet. Får se vad som händer. De är ju faktiskt bara Måndag idag och de är långt kvar till helgen. Så de bästa är att ta en dag i taget så får man se vad som händer.

tjingeling.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0