Fränt....

Kollade mailen igår och där hade jag fått ett mail ifrån webbhotellet. Där stog de att jag hade haft över 200 beaökare på min hemsida bara denna vecka. Lite häftigt, trodde inte den skulle bli så poppis på en gång. =0)
Är lite stolt med för en av mina bilder kommer att bli en ryggtavla (tatuering) och de är lite häftigt. Han inte mer än att lägga ut min sida för ens en av tjejerna skriker "VILL HA" sånt är kul. Alltid roligt när man får respons på saker man gör. En annan av mina bekanta trodde jag hade målat bilderna för hand och de är oxå kul. Men jag har ju inte målat bilderna för hand utan på datorn. För er som inte har varit på min sida kan jag tala om att jag använder ett bildhanteringsprogram som heter Gimp. Där målar jag alla mina bilder med olika penslar.
Mina bilder är en aningen abstract, men som sagt jag gillar sånt.
Idag är de en regning dag så de får till att bli regnkläder på när man ska ut med hunden idag.
Hoppas de blir fint imorgon på midsommarafton så man kan dansa lite.
Ha de så gött, tjingeling.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0