Tisdag.

Suck! i går var jag och fixa en kylplatta till min laptop, tror du den passa????? NEJ! Så idag blir de att åka och byta den igen och skaffa sig en annan. :0(

Jag längtar något otroligt mycket tills de blir klara här i huset. Vill komma ifrån min lilla skokartong som jag bor i just nu. Men de blir att vänta ett tag till innan de blir klara.... Suck!

konstigt när jag nu sitter här och ska skriva lite så kommer jag knappt på något alls, men i går kväll innan jag skulle gå och lägga mig så poppa de upp en massa saker jag ville skirva om. Men då var jag för trött för att skriva. Ja, ja de kommer väl kanske under dagen.

Ha en trevlig dag......

Tjingeling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0