Lite grått

Vakna till ett mulet Sverige önskar att jag hade fått vakna på ett annat ställe. Men tyvärr så får man inte allt man önskar :(

Nu är de snart 1 månad kvar till jag ska åka till min underbara vän och de ska bli jätte roligt att åka dit igen. Saknar henne så mycket. Sen blir de ut på spökjakt ;0) Haha nej då hoppas de blir ett underbart väder i augusti så vi slipper stå där med paraplyer, de vore ju en fasa. Men vädret kan man inte rå på. De är bara att hålla tummaran för att de blir bra väder. Lite regn gör ju inget.

Inte bra att sitta och lyssna på 50-tals musik, blir så dans sugen. Får väl försöka dra med mig någon och dansa någon kväll.

Tjingeling.....

Kommentarer
Postat av: Augustibruden

Hörru! Inte en månad utan fem veckor TACK :-D Ta inte bort en vecka för den behöver jag rejält!

Spökjakt! Jaaa, ska vi anordna en på natten? Perfekt! Då är jag lagom lullig till bröllopet sen efter att inte ha fått sova nåt haha!

Ha det gott vännen. Love ya! ♥

2011-07-02 @ 11:13:19
URL: http://augustibrud.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0