Kallt...

Undrar just vart sommaren har tagit vägen? De har blivit kallt och känns lite som höst eller vår :(
Va och bada igen igår kväll och de va INTE skönt för igår va de kallt så de fick bara bli ett snabbt dopp.
Idag blir de inget bad för min del för de lär vara ännu kallare än igår.
Åh nu börjar de närma sig 1 månad, då får jag åka till min underbara vän igen. De ska bli så kul. Jag hoppas bara att de inte är något som vi har glömt att göra och att jag kommer ihåg och ta med mig allt. De skulle ju bli kul om jag glömde min klänning eller något liknande... Huwa säger jag bara...
Idag lär de inte hända så mycket, sitter här med ett huvud som inte alls vill som jag vill. De dunkar och smäller för fullt i de :( Eller jag får säga som vänninan säger "De är spåna som sväller" thihi.
Tjingeling.....

Kommentarer
Postat av: Augustibruden

Vad du än gör: glöm inte klänningen, skorna och humöret :-)

Ses om en månad eller kanske redan till helgen??



Kram!!

2011-07-05 @ 18:37:51
URL: http://augustibrud.wordpress.com
Postat av: Tärnan

Nä absolut inte... Den får jag verkligen inte glömma. Tur att du har båda näbb klänningarna hemma ;0) Nä till helgen går de nog inte men kanske nästa, vem vet ;0) Kramis

2011-07-06 @ 00:36:59
Postat av: Augustibruden

Ta med Tildas som du köpte ifall den jag har inte passar :-)

2011-07-06 @ 10:31:51
URL: http://augustibrud.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0