När ödet får bestämma

När ödet får bestämma så kan de ibland bli bra och ibland dåligt. Men denna dag så gjorde ödet så att de blev väldigt bra. Sprang på en go vän som jag inte har sett på ett bra tag nu. Och de gjorde så att jag har kännt mig väldigt lycklig hela dagen. För denna tjej har jag varit lite orolig för, men de verkar som om de börjar bli bättre. Och de tycker jag är jätte skönt.

Ödet sägs ju vara förbestämt, men de är ju oxå vad man gör de till. Ibland undrar jag vad för väg mitt öde vill leda mig. För inte fan är mitt öde snällt mot mig, jag tycker att mitt öde har slingrat runt för mycket nu ett tag och tagit kringliga vägar runt nu ett bra tag. Men tydligen så kan ödet få göra som de vill.

Känner mig ibland som en marionett docka som styrs av någon. Och jag ger mig fan på att den som styr mig vill bara jävlas. För ibland så är livet riktigt orättvist. Jag vet att livet inte är rättvist, men de kunde väl ge mig någon chans att få de som jag vill bara en liten stund. Men någon gång är de väl även min tur.

Jag ska inte säga att mitt öde bara är dåligt utan de har även fört med sig en massa bra saker och erfarenheter. Just nu så har mitt öde tagit mig till något bra och de är att jag ska få vara tärna på ett bröllop och de ska bli jätte roligt.

Men de finns mycket andra saker som jag inte har tur med här i livet. Men de är inget jag tänker berätta för allmänheten utan de får ni fundera på själva. Ni som känner mig vet vad detta handlar om.

Tjingeling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0