Va glad jag blir....

Jag blir så himla glad när planeringen går som den ska. De ska bli så himla roligt när de är dags för detta event och sen se min älskade väns min. Jag längtar något fruktanssvärt efter detta för de ska bli så himla roligt att få överaska båda två. Jag hoppas bara att dom kommer bli glada för de jag har fixat, men de tor jag de kommer att bli.
Jag är nog mer spänd i alla fall än vad dom är ;0) Ska väl få reda på mer info i helgen ang allt och de ska bli jätte spännande att få reda på vad som kommer hända och ske. Uj,uj!
Nu ska jag försöka plocka ihop en massa saker så man får med sig allt som ska med. Lille sprutti bang bang kommer att bli full me saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0