Varmt.....

Har de varit idag, eller jag kanske ska säga HETT!!!! För så fort man har gjort något så har linnet klibbat fast.

Har spenderat större delen av dagen under parasollet med hunden. Har bar legat och slöat. Har inte gjort något vettigt alls idag, de enda vettiga jag har gjort är väl att handla idag men annars så har de mest varit en riktig slö dag. Man orkar ju inget när de e så himla varmt, men man ska inte klaga på värmen heller.

Skönt denna dag blev bra trots att de va skit i morse.... iblan räcker de med att höra eller träffa en gamal vän och prata lite.

Apprå på vän så saknar jag min underbara vän, men de är inte så länge kvar tills vi träffas igen och de är skönt. Önskar bara att man bodde lite närmare så man kunde titta in när man ville. Men nu är de så som de är. Kanske någon gång igen, vem vet... De får framtiden utvisa. Som tur är så är de ju inte så jätte långt och de är skönt.

Men ibland vore de skönt att ha dig närmare vännen, men de vet du att jag tycker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0