Välkommen till min abstracta blogg....

Man kan ju fundera på varför just namnet abstract. Ordet abstract = tankspriddhet och de måste jag väl ekänna att jag är. =0)

Ordet eller namnet rättare sagt fick jag från en av mina vänner när jag skulle döpa en hemsida. På denna hemsida finns de en hel del art som jag har gjort och de var därför jag fick namnet. Mina bilder är nämligen en aning abstracta. http://abstractalster.weebly.com/ ni kan ju titta själva och bedömma.


Åh vad jag längtar tills på fredag de ska bli så himla roligt att få åka till min vän. De va så länge sen vi träffades. Ska ha en riktig pyssel/mys/prat/planerings helg inför ett invent. Faaaaaan vad jag längtar, önskar de vore fredag idag så jag kunde åka dit.

Önskar er en bra dag....


Kommentarer
Postat av: Anita

Åhh vännen, ses snart! Ska bli sååå kul!!

2011-06-22 @ 09:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0